Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó

Regisztráció Elfelejtett jelszó

Kiemelt támogatók
Üzenőfal
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezned.

2018.05.26. 22:28
Szép estét és jó éjszakát mindenkinek. Smile

2018.05.26. 21:27
Keni, kellemes pihenést! Smile

2018.05.26. 21:27
Szép estét kívánok mindannyiunknak! Smile

2018.05.26. 17:56
Kedves Kitti! Köszönöm kedves, vigasztaló szép szavaidat! Azt hiszem az emberség, a kedvesség a jó szó, ami a legmeggyőzőbb! KÖSZÖNÖM!!! Azt mo... Bővebben

2018.05.26. 17:28
Szép napot mindenkinek. Smile

2018.05.26. 15:57
Hiányozni fogsz Keni! Sad. Azért ha van időm, olvaslak továbbra is! Smile Jó pihenést! Rose

2018.05.26. 14:58
Keni! Jó pihenést! ha javasolhatom Beethoven "Csend" című darabját hallgasd meg! Engem teljesen kikapcsol és feltölt. Várunk vissza! Üdv: Winkriston Bővebben

2018.05.26. 12:31
Kedves Keni! Jól teszed. Jönnek majd a kellemetlen, nem szeretem idők, akkor úgy is beszorul az ember a lakásba. Ki kell használni a jó időt! ... Bővebben

2018.05.26. 11:57
Hello keni ! Istvan barátom már én is hiányoltalak .Nyaralj és ésélvezd a szabadság önfeledt napjait. Itt egész májusban csodás idönkl van . baráti... Bővebben

2018.05.26. 11:21
DRÁGA KENI! tudd meg, hogy hiányzol. Vigyázz Magadra és jó pihenést kívánok. Küldök még valamit, kérlek, olvasd el. In Love

Archívum
Felhasználók
» Legújabb tag: Matt99
» Online vendégek: 2
» Online tagok: 0
Folytatásos történetek
Kálóczi Balázs: Levelek 4 [ÚJ]
Kedves Drága Barátom . Ma új lakóval bővült az albérletem. Tudod meséltem, hogy még két szóba áll üresen . Éppen reggeli után voltam már készülődve a délutáni műszakra, amikor megjött a főbérlő és közölte az új jövevény érkezését. Behívta a lakásba .Magas barna hajú kék szemű fiatal ember volt pár évvel fiatalabb mint én . Összesen öt bőröndje volt. A kicsomagolásnál vettem észre később, hogy a bőröndök nagy része könyveket tartalmaz és egy táskaírógépet. Elcsodálkoztam. Rögtön g...

Auerbachné Tóth Katalin: Ügyfélszolgálat - 15. Halló? Helló... [ÚJ]
A telefonos ügyfélszolgálat túlnyomó részben bejövő hívásokat fogad, de esetenként kimenő hívásokat is indít, ha az ügyfél visszahívása válik szükségessé - ha definiálni kellene, talán így fogalmaznám meg a lényeget. De persze mi magunk között nem azt mondtuk, hogy "hívást veszünk az ügyfélszolgálaton" - ez olyan hosszú! Inkább azt mondtuk: "hallózunk". Mi tudtuk, miről beszélünk, ha azt mondtuk, mennem kell hallózni... Alapjában véve, aki viszonylag hossza...

Auerbachné Tóth Katalin: Ügyfélszolgálat - 14. Háttérmunka, besegítés és a szerelemgyerek [ÚJ]
Az ügyfélszolgálaton sem csak hívásvételből áll az élet, ó dehogy! Ezer más dolgot kell csinálni, vagy hívás közben, vagy utómunkában, esetleg társosztálynak besegítséképpen. Vannak ugye azok a hívások, ahol nem kell módosítani, csak magyarázni az ügyfélnek, ezek a legegyszerűbb esetek, már ha a kommunikációs csatorna megfelelően működik - és nem műszakilag értem -, és a vevő oldal is érti, amit mi, az adó magyarázunk. Ha nem érti... Na, akkor az bizony hosszú, statisztikagyilkos hívás lesz...

Kálóczi Balázs: Levelek 3
Kedves Drága Barátom ! Köszönöm neked azt a szeretetcsomagot, amit tőled kaptam. Ma hozta a posta . Valamikor igazán leülhetnék egy jó kávéra , és mesélhetnél többet arról mi van veled . Velem sajnos nem sok . Több munkahelyen próbáltam érvényesülni , de nem ment könnyen . Neked hogy sikerült beilleszkedni? Te itt szereztél diplomát és most egy irodában ülsz . Gratulálok hozzá. De ez nem nekem találták ki . Először elmentem kőműves segédnek. Nagyon jól ment az elején . ...

Auerbachné Tóth Katalin: Ügyfélszolgálat - 13. Éljenek a celebek! Csak ne telefonáljanak.
Bizony, nem csak az egyszeri embereknek van telefonjuk, hanem az úgynevezett celebeknek is. Most ne firtassuk, hogy ki az igazi híresség Magyarországon, és ki az, aki annak akar látszani, és ezért mindent elkövet, hogy feltűnést keltsen. Mindenesetre telefonálni ők is szoktak, és - minő meglepő - nekik is adódnak problémáik a telefonnal, a számlaértelmezéssel, a telefoncserével, stb. Aki persze olyan volumenű ügyfél, az a kiemelt ügyfélszolgálathoz tartozott, de a kisvállalati és VIP ügyfél...

Auerbachné Tóth Katalin: Ügyfélszolgálat - 12. Unatkozó ügyfélszolgálatosok
Van az úgy, hogy annyi a hívás, hogy alig bírjuk, és van olyan is, amikor óránként alig pár hívás esik be. Nagyságrendileg kiszámítható, hogy mikor mennyi a hívás, e szerint alakítják ki a beosztásokat. Viszont van az úgy, hogy erről az ügyfél nem tud, hogy mikor is kellene telefonálnia... De semmi gond, ha éppen nincsen hívás, az ügyfélszolgálatosok akkor is elfoglalják magukat - és ha valamelyik kolléga nem zárolja a gépét a szünetére, akkor még azt is. Bizony ám, kedvenc szórakozásunk vo...

Kálóczi Balázs: Levelek 2
Levelek 2. Kedves Drága Barátom ! Sajnálattal olvasom, hogy betegséged miatt nem tudtál kijönni elém. Ez úton kívánok neked jobbulást . Nagyon jó volt az utazás , bár éjszaka az apró fényeken és a jól megvilágított középületeken kívül nem sokat lát az ember . Négyen ültünk a fülkében . Egy idős úr aki folyton olvasott, egy középkorú hölgy aki mindig az ablakra tekintett idegesen és egy velem egykorú fiatal fiú . Nem sokat foglalkoztam velük. Kényelmes...

Auerbachné Tóth Katalin: Ügyfélszolgálat - 11. Változó telephelyek
Az ügyfélszolgálat folyamatos üzemben dolgozott, heti 7 nap, napi 24 órában. És ahhoz, hogy a technika ördögének kevesebb esélye legyen, két telephelyen volt az ügyfélszolgálat, nagyjából mindig azonos létszámmal. Persze mind a kettő Budapesten volt (akkor még), de két különböző kerületben. Ez azért volt célszerű, mert ha az egyiknél valami fennakadás folytán mondjuk elmenne az áram, akkor a másik telephelyen a kollégák még tudnak hívást venni. Azok, akik az 5 hetes kiképzésen (na jó, tréni...

Auerbachné Tóth Katalin: Ügyfélszolgálat - 10. Éljenek a szórakozók!
Az ügyfélszolgálatra befutó hívásokat sokféleképpen lehet kategorizálni, és ha lehet, meg is teszik. Elvégre, ha az ügyfél már a menüből is azt a gombsort nyomogatja végig, ami tényleg az ő panaszának, kérdésének, kérésének leginkább megfelelő, akkor valószínű, hogy olyan operátorhoz fog befutni a hívása, aki tud is neki segíteni. De ha csak azért választja a tudakozó menüpontot, mert ott hamar kerülhet kezelőhöz, akkor több mint valószínű, hogy az a kolléga nem fog tudni neki segíteni a számláját értelme...

Patalenszki Zsanett: Egy tini boszorkány kalandjai 1. fejezet
\"Kedves naplóm! Minden tini lánynak megvannak a saját titkai, amit csak a barátnőivel oszt meg. Nos, én elég nagy kivételnek számítok ezek a téren, hiszen nekem édesanyámmal és nagymamámmal vannak a közös titkaim. Ugyanis a család női tagjait az - az \"átok\" sújtja, hogy boszorkányok. Én is egy vagyok közülük, csak én még tini boszinak számítok. Most biztos azt hiszitek, hogy milyen jó nekem, hogy boszi lehetek. Valójában elég nagy kihívás ám, a bosziság. Azon kívül, hogy tudok varázsolni, nagyon...

Auerbachné Tóth Katalin: Ügyfélszolgálat - 9. Éjszakás műszak
Az éjszakás műszak azonban nem járt mindenkinek, az külön kiváltság volt, amit egyrészt ki kellett érdemelni, és másrészt "kihalásos alapon" lehetett csak bekerülni. A 22 óra utáni munkaórákra ugyanis 45%-os éjszakai pótlék járt, ami ugye majdnem a másfélszeresét jelenti az ember alap fizetésének, ami azért nem is rossz. És aki aznap éjszakára ment, az 22:00-6:20 között dolgozott, tehát mind a 8 órája 45%-os pótlékkal számlázódott. Ez még akkor is kiemelten jól fizetett, hogy az ember nem az egé...

Nagy Martin Patrik: Véres Pista bácsi naplója 1.
Kedves Naplóm! Én vagyok az, a Víres Pista bácsi. Must engedtek ki a becstelengyűjtőhelyről, mert aszonták, hogy megöltem egy-két rendőrt. Jó, ez igaz! Azt is mondták, hogy átmentem a szomszédhoz, aztán többet nem látták a szomszédot. Ez csak féligaz, mert én már láttam azután is a szomszédod, hogy átmentem hozzá; igaz, csak egyszer. Aztán jött a harmadik vádpont: lázadtam. Én? Én? El tudná rólam bárki képzelni, hogy lázadtam? Én? A lázongásnak a szavát se ismerem. Én nem vagyok olyan. Odamegyek lá...

Auerbachné Tóth Katalin: Ügyfélszolgálat - 8. Beosztás
Az ilyen telefonos ügyfélszolgálati munkák általában 7/24-esek, azaz azt jelenti, hogy a hét minden napján 24 órában elérhető az ügyfélszolgálat, ezért is vannak olyan sokan az ügyfélszolgálaton, hiszen mindig vannak, akik a pihenőidejüket töltik, és a legtöbbször szabin is vannak emberek. Na igen, az is megszabott, hogy ki mikor mehet szabadságra. Ezért is olyan fontos az a korábban említett "incentive" nevű rangsor. hiszen aki ebben a listában előrébb van, az nagyobb eséllyel ...

Auerbachné Tóth Katalin: Ügyfélszolgálat - 7. Munkaidő
Ja igen, a munkaidő. Monitoros munkakör esetén a törvény rendelkezései úgy szólnak, hogy minden 60 perces munka-blokk után 10 perc pihenést kell adni a munkavállalónak. Nálunk az ügyfélszolgálaton ez úgy működött, hogy egy 10 perces szünettel kezdünk a kódunkkal való bejelentkezés után, aztán következett 60 perc munka. Utána a szünet- és munka-blokkok váltogatták egymást, annyi finomítással, hogy a munkaidő kezdete szerint valamelyik 10 perces szünet helyett egy 30 perces ebédszünetet kaptunk. A 8,5 órás ...

Auerbachné Tóth Katalin: Ügyfélszolgálat - 6. Telefonon csak a hang...
Bár voltak és talán vannak is próbálkozások a videó-ügyfélszolgálatokra, de alapjában véve a telefonos ügyfélszolgálatokon csak egymás hangját hallják a résztvevő felek, látni nem látják, hogy mit csinál éppen a másik. Ami szerintem nagy előny... Már a tréning ideje alatt is tanították, hogy egyenesen üljünk, ne görnyedten, mert különben az ügyfél a flegmaságot hallani fogja a hangunkon. Mutattak rá nekünk felvételeket is, mert ugyebár a "hangfelvételeket minőségbiztosítási szempontból...

Auerbachné Tóth Katalin: Ügyfélszolgálat - 5. Segítünk ha tudunk
Aki nem szeret segíteni, nem tud legalábbis egy kicsit empatikus lenni, annak nincs helye az ügyfélszolgálatokon. Hiszen mint a neve is mutatja, szolgálat, ahol segítenünk kell a másikon. És mindegy, hogy ki miért csinálja: pénzért, az elismerésért (a miért? - kérdeznének most vissza a volt kollégáim közül sokan), vagy mert szereti csinálni. Én szerettem csinálni. Történt egyszer, hogy számlázó-rendszert váltottunk, és az átállás nem volt eléggé zökkenőmentes, sok volt a leál...

Samu Katalin: Elképzelt valóság, avagy valóságos álom? 12. Befejező rész
Natália együttérzően megfogta a fiú kezét: - Tudom! - majd sóhajtott egy nagyot - Ha most azt akarod mondani, hogy kezdetben szerettél - csak az állandó féltékenykedésemmel értem el, hogy elveszítettelek - megspórolhatod magadnak a beszéded! Habár igaz, hogy elviselhetetlenül viselkedtem, de a szerelem nem múlik el ilyen hamar. Csak akkor, ha már eleve nem volt igazi. Ha két ember szereti egymást, ha tényleg egymásra találnak, akkor elfogadják a másikat minden hibájával. Te nem tudtál engem elfoga...
Holnap Magazin cookie-kat/sütiket használ, mint a legtöbb weboldal. Tovobbi információk a sütik kezeléséről..
Kattints a Megértettem gombra az elfogadáshoz és az információ sáv bezárásához. Amennyiben nem teszel semmit, automatikusan úgy tetekintjük, hogy elfogadod a sütik kezelését.