Auerbachné Tóth Katalin: Ügyfélszolgálat - 3. Kacifántos hívások
Van még bárki, aki nem ismeri a mobiltelefonok hőskorából származó ügyfélszolgálatos poénokat? Amikor az ügyfélnek a "Motorola tollkabát" (TalkAbout) telefonjával volt problémája, vagy nem tudta, hogy a kettőskereszt melyik is lehet a telefonján: a hópihe vagy a kislétra?

Nos, aki dolgozott ügyfélszolgálaton egy darabig, az rendelkezhet saját gyűjteménnyel is. Nálam tényleg megesett, ami a másik viccben van, csak ott az apa a kisfiának mondta, nálam meg a haverjának, hogy ne tollat adjon, mert az ügyfélszolgálatos ceruzát mondott...

Az persze a jobbik, amikor az ügyfél viccelni próbál. Ha randira hív, vagy saját számot kér, azt kiadni tilos. Volt egy nagyon nyomulós ügyfél, akinek nagyon kellett volna a számom, és nem akarta elfogadni, hogy nem adom meg neki.

A problémáját már rég megoldottuk, amiért telefonált, már csak arról szólt a hívás, hogy addig nem teszi le, míg meg nem kapja a számomat. Persze ha szimpatikus lett volna, akkor az ember lánya tudja mit csináljon, hiszen volt olyan ügyfél is, aki azzal köszönt el tőlem a hívás végén, hogy ha gondolom, tudom a számát... De itt erről szó sem volt.

Viszont támadt egy jó ötletem. Megnéztem a beazonosított számát, hogy van-e hívásvárakoztatása? Volt. Príma, gondoltam. Mondtam neki, hogy kitaláltam valamit, kicsit tartsa, zenét fog hallani. De biztos, hogy visszaveszem a vonalat? - kérdezte. Megnyugtattam, hogy igen. Azzal tartásba tettem, és a hivatali telefonomról a második vonalról felhívtam a számát. Amint egyet kicsengett, már le is tettem. Tudtam ugyanis, hogy ilyenkor nem az ügyfélszolgálat rövid, 4 számjegyű telefonszáma jelenik meg hívószámként, hanem a hosszú, rendes mobilszámnak tűnő, más hálózatokból is hívható száma.

Visszavettem az ügyfelet, mire egyből szóvá tette, hogy közben volt egy becsörgő hívása, aki azonnal le is tette. Felvilágosítottam, hogy én hívtam.

- Köszi édes, tudtam, hogy nem fogsz tudni ellenállni nekem! De nem is lesz okod panaszra, hívni foglak! - ezzel letette a telefont. Én meg percekig képtelen voltam újabb hívást fogadni, annyira nevetnem kellett, ahogy elképzeltem, mi lesz, mikor majd hívni fog "engem".
4204
pathfinder - 2018. április 17. 15:24:02

Kedves Rita!

Az üdülős házas férfi "koppanásán" jót derültem, amikor olvastam Smile
Hát igen, van aki még az egyértelműből sem ért, mert nem hiszi el, hogy neki bárki is ellent tudna mondani...

Köszönöm, hogy itt jártál! Szeretettel:
Kata Heart

4204
pathfinder - 2018. április 16. 14:17:28

Kedves Babu!

Mindenkinek a másik munkaköre az, ami érdekes. Nekem ez a mindennapokat jelentette, amin hol ésszel, hol ötletességgel kellett a váratlan helyzeteket megoldani. Próbálom vicces formában előadni, és nem a nehezét, hanem az érdekes, élvezetes és vicces oldaláról bemutatni ezt a munkát.

Köszönöm, hogy olvasol! Szeretettel:
Kata Heart

4204
pathfinder - 2018. április 16. 14:12:22

Kedves Kata!

Van rövidebb, van hosszabb, most is várakozik pár rész még feltöltésre Smile

Köszönöm, hogy itt vagy és olvasol! Szeretettel:
Kata Heart

4204
pathfinder - 2018. április 16. 14:11:34

Kedves Kitti!

Erre mondják, hogy többet ésszel... Wink

Köszönöm, hogy olvasol! Szeretettel:
Kata Heart

5548
babumargareta - 2018. április 15. 20:26:40

It most elárultad a kis titkokat ,amiket az ügyfelek
nem tudtak eddig !!Smile)
Kedves kis beugró folytatás .
Várom a következőt !
Szeretettel...BabuWink

5772
Kata1984 - 2018. április 15. 11:22:19

Kedves Kata!

Ez jó rész volt, csak rövid. Sad. Várom a folytatást! Smile

Szeretettel: Rose

Kata

5396
Kitti - 2018. április 14. 09:19:51

GrinWink

Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.