Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó

Regisztráció Elfelejtett jelszó

Kiemelt támogatók
Üzenőfal
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezned.

2019.05.22. 22:41
Jó éjszakát mindenkinek. Smile

2019.05.22. 18:39
SZÉP ESTÉT, JÓ ALKOTÁST KÍVÁNOK MINDENKINEK! Tibor Coffee cup

2019.05.22. 18:27
János, javítottam a címet.

2019.05.22. 18:26
Kellemes estét mindenkinek. Smile

2019.05.22. 18:26
A verselő versedet feltettem, a másik heti versedet csütörtökön este a heti feltöltésnél tesszük fel.

2019.05.22. 18:25
Kriszta, a Romantika korában c versedet a pályázati rovatba jelölted, június 1-jén tesszük fel. A pályázati rovatba csak havonta egyszer, minden hó... Bővebben

2019.05.22. 17:09
Kellemes délutánt kívánok! Smile

2019.05.22. 11:40
Üdvözlöm! Szeretném megkérdezni, hogy miért nem hagyták még jóvá a 20 nappal ezelőtt feltöltött versemet? Köszönöm a választ!

2019.05.22. 11:02
Szép napot kívánok mindenkinek HeartMiklós

2019.05.22. 00:01
Kedves Főszerkesztő Úr, a megadott címen a Megszülettem c.vers olvsható.A Jövünk - et Megszülettem címre kérem, javítani! Köszönöm

Archívum
Felhasználók
» Legújabb tag: torotoroJK
» Online vendégek: 1
» Online tagok: 0
Auerbachné Tóth Katalin: Ügyfélszolgálat - 11. Változó telephelyek
Az ügyfélszolgálat folyamatos üzemben dolgozott, heti 7 nap, napi 24 órában. És ahhoz, hogy a technika ördögének kevesebb esélye legyen, két telephelyen volt az ügyfélszolgálat, nagyjából mindig azonos létszámmal. Persze mind a kettő Budapesten volt (akkor még), de két különböző kerületben. Ez azért volt célszerű, mert ha az egyiknél valami fennakadás folytán mondjuk elmenne az áram, akkor a másik telephelyen a kollégák még tudnak hívást venni.

Azok, akik az 5 hetes kiképzésen (na jó, tréningen) voltak, időnként az órarend szerint kiülhettek egy-egy órácskára behallgatni a már aktív ügyfélszolgálatosok mellé. Erről és az Y-csatlakozóról már korábban írtam is. De a tréning után már bármelyik telephelyre beoszthatták a kollégákat.

Erre is volt jó a - nevezzük így - Varázsló nevű program, mert az nem csak azt mutatta 2-szer 4 hetes lebontásban, hogy mikor vagyok szabad és melyik nap hány órára kell mennem dolgozni, de azt is mutatta, hogy melyik helyre menjek. Ezért is kapott mindegyikünk év elején a cégtől ingyen és bérmentve egy-egy zsebnaptárt, hogy fel tudjuk írni a beosztásunkat. Mert ugye késni sem szép, de az sem jobb, ha a Telephely út helyett a Telefon utcába megyek. (Természetesen ezek általam kitalált címek, bár már rég nem ott üzemel a szolgáltató, de nem biztos, hogy el kellene árulnom, melyik cégről van szó.)

De természetesen Murphy is azért van, hogy a piszkos keze betegye a lábát... Ha két helyre lehet menni, akkor bizony előfordult a történelemben, hogy az ember rosszul írta fel, rosszul emlékszik, és időre beér - csak éppen a másik helyre. És van, hogy észre sem veszi az ember magát egészen addig, míg a koordinátor rá nem csörög, hogy ember, miért vagy ott, amikor itt kéne lenned?! Mert az is lehet, hogy valaki csak segítőkészen beléptette a megfelelő kódokkal az embert... (Na, nem, ilyet hogy képzelek, nem csalunk, csak akkor logolunk be, amikor megérkezünk, nem 10 perccel előtte!)

Na, ilyenkor két dolog lehetséges.

Egy. Emberünk lóhalálában megpróbál átvergődni a rendelkezésére álló kábé 10-20 perc alatt (értsd: mennyivel a műszakkezdése előtt ért be) az egyik helyszínről a másikra. Most gondolkodom, hogy milyen távolságban voltak ezek egymástól... Hát, Központ-1 (értelemszerűen a székház) és Telephely-1 (ez pedig az úgynevezett backup call center) között kb. 25-30 perc kellett volna tömegközlekedéssel. Aztán előbb a központ majd fél évre rá a telephely is változott. Központ-2 és Telephely-1 között istenesebb a távolság, azt szerintem 20 perc alatt szűken, de meg lehetett volna oldani, viszont Központ-2 és Telephely-2 között megint csak a 30 perc kellett volna, az tuti. (Kár, hogy Központ-1 és Telephely-2 nem volt opció párban, mert az gyalog is negyed óra alatt megoldható lett volna, metróval meg talán 10 perc...) Nem jó alternatíva, mert tuti késést eredményez...

Kettő. Emberünk megkeres egy koordinátort, vagy még inkább egy csoportvezetőt, és szépen körbeudvarolja, hogy milyen nyomós ok miatt érkezett meg ide, ahelyett hogy oda ment volna. Ha szerencséje van, és jó kedvében találja a koordinátort / csoportvezetőt, nem ő aznap már az ötödik-hatodik-sokadik, aki cserét kér és eléggé meggyőzően érvel, akkor átírják neki az aznapi munkavégzés helyét a Varázslóban, és a probléma volt, nincs!

Persze helyszín azért nem csak így cseréltek emberek. Volt, hogy a műszakot nem engedte volna cserélni a Varázsló, ilyenkor a koordinátor vagy a csoportvezető belenyúlhatott, hogy csak a helyszínt cseréljék el, a műszakkezdést ne. És éltünk is ezzel a lehetőséggel, ha nem is sokszor.

És hogy miért is voltak ilyen elővigyázatosak az illetékesek a két helyszínnel? Egyszer bizony volt olyan, hogy valamilyen technikai baki folytán a rendszer inaktívnak érzékelt szinte mindenkit, aki be volt jelentkezve, 4 ember kivételével. 4 ember kivételével, amikor a két helyszínen akkor kb. 60-70 fő volt összesen belogolva. Nos, nekik négyüknek kellett tartani a frontot addig, míg a szakik a többieket megpróbálták újra a rendszerbe varázsolni. És bizony, először a backup call center szerverére bejelentkezetteket sikerült újra hadrendbe állítani, akkor mi, akik addig lógattuk a lábunkat (persze a 4 ember kivételével) is újra vehettünk hívást. A központban levők még majd' 1 óráig malmozhattak, mire ők is kaptak újra hívásokat. És bár az első negyed-fél órában még vicces, hogy nem jönnek be a hívások, de azért csak gyorsabban telik a munkaidő, ha van mit csinálni, és hívásokat veszünk.

Szóval, éljenek a változatos helyszínek, mert legalább napi szinten edzésben tartják a memóriát! (Valamit még akartam ide írni, de elfelejtettem...)
4204
pathfinder - 2018. május 16. 16:04:26

Kedves Kata!

Igen, tényleg nagyon szerettem ott dolgozni! Smile Élveztem a munkámat, és mivel volt olyan munkához is szerencsém, ahová nem szerettem bejárni, az ügyfélszolgálatot kifejezetten élveztem. Nem is tudom így hirtelen, tudnék-e negatívumot mondani róla? Smile

Köszönöm, hogy olvasod az ügyfélszolgálatos élményeimet!
szeretettel:
Kata Heart

5772
Kata1984 - 2018. május 16. 09:53:02

Kedves Kata!

Nekem az egész írásos egyfajta nosztalgiázás akkor tűnik! Érezni benne munkád iránti szeretet. Lehet nekem is tetszene egy ilyen állás Smile

Szeretettel olvastalak: Rose

Kata

4204
pathfinder - 2018. május 11. 13:45:06

Kedves Rita!

Igen, nagyon szerettem ott dolgozni. Már rég terveztem, hogy egyszer írok róla, most eljutottam idáig Smile
Na, a káromkodásról meg annyit, hogy most írtam róla egy verset... Nem vagyok rá büszke, de néha kiszalad a számon egy-egy csúnya szó. Ez még talán nem katasztrófa, de ha valakinek több mocsok folyik a szájából, mint értelmes szó, az azért elárul róla nem is kevés dolgot... Azokat én sem szívlelem. Én próbálok változni, de rászokni a káromkodás is olyan, mint a többi szenvedély: sajnos rászokni könnyebb, mint leszokni...

Köszönöm, hogy olvasod az ügyfélszolgálatos élményeimet!
Szeretettel:
Kata Heart

Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Holnap Magazin cookie-kat/sütiket használ, mint a legtöbb weboldal. Tovobbi információk a sütik kezeléséről..
Kattints a Megértettem gombra az elfogadáshoz és az információ sáv bezárásához. Amennyiben nem teszel semmit, automatikusan úgy tetekintjük, hogy elfogadod a sütik kezelését.