Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó

Regisztráció Elfelejtett jelszó

Kiemelt támogatók
Üzenőfal
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezned.

2018.08.18. 23:36
Icák, Icuk, Ilonák, Isten éltessen Titeket, boldog névnapot! In Love

2018.08.18. 23:06
Gratulálok a nyertesenek!

2018.08.18. 21:25
Boldog névnapot kedves Ilonák. Rose

2018.08.18. 21:16
Köszönöm a gratulációt, és én is gratulálok minden nyertesnek és a pályázatokon résztvevőknek. Rose

2018.08.18. 20:21
Kedves Holnaposok! Ti honnan tudjátok, hogy melyik alkotást ki írta? Azt közzé tette Józsi, hogy kik nyertek, de hogy melyik mű kihez tartozik, ... Bővebben

2018.08.18. 19:43
Gratulálok minden alkotónak aki részt vet alkotással a 2018, 7 havi pályázatokon és kiemeltem köszöntöm azokat akik eredményeket értek el. Járt... Bővebben

2018.08.18. 19:40
Köszönöm mindenkinek aki olvasta a tollforgatóra megküldött írásom! Rose Heart Rose Jártó Róza /mami/

2018.08.18. 19:38
Kedves Szilasi Katalin és Auerbachné Tóth Katalin nagy tisztelettel és szeretettel gratulálok a 2018. 07 havi tollforgatóra beküldött prózátokkal... Bővebben

2018.08.18. 19:04
Kellemes estét kivánok Mindenkinek ! Smile

2018.08.18. 18:09
https://lewis5108.
..V_ndor.mp3
80-as évekbeli dalom demo felvétele.Koncert szeptember 1.-én.

Archívum
Felhasználók
» Legújabb tag: ttunde
» Online vendégek: 6
» Online tagok: 0
Németh György: Hivatali kaland
Egy csípős januári reggelen a Munkaügyi Központ (a továbbiakban: hivatal) ajtaján belépve, a nagy tömeg meglep. A kormányzati kommunikációban a munkanélküliség csökken, úgymond kezelt probléma. Az januári időpontot, az előző év decemberben egy - hivatali léptékkel mérve -rövid és egyszerű eljárás után kaptam. A szürke, fagyos január, nem hivatali ügyintézésre való idő, nagykabát, sál, kesztyű (az ügyfeleknek vagy a kezükben a ruhatár, vagy izzadnak) jobb lenne az ilyesmit tavasszal, talán kora nyáron intézni. De helyzet most van. Nincs állás. Szorgalmas, korán kelő, feladatot kereső és megoldóként, próbálok kalandot fabrikálni ebből a helyzetből. Óvatosan várom, hogy az ügyintézőhöz kerüljek és gyorsan átessek ezen az egészen. A tömegben sokféle arc, mind fáradt, néhány ravasz mosolyú, de a többség unott, egy néhányan a panoptikumban is megállnák a helyüket. A sorszámom felvillan, és amíg az ügyintézőhöz érek, átfut bennem: a hivatalokat nem szeretem, nagy rendszerek, és mint ilyenek már leírták az embert, csak személytelen közönnyel aktázzák őket. Hamar meglepetés ér, az ügyemet gyorsan elintézik, és mint ügyfelet méltóságteljesen kezelnek. Mi történt? Lehet, hogy a hivatal megváltozott? Vagy egyszerűen ahhoz, hogy ilyen kalandot megéljünk, csak az a kedvező pillanat kell, hogy a hivatal és az ügyfél szinkronba kerüljön...
2720
bigeszab - 2018. május 17. 17:50:29

Üdvözöllek, kedves György!
Még sokszor legyen ilyen élményben részed. Elégszer aláztak meg eddig ...
Üdv: Szabiolcs

5772
Kata1984 - 2018. május 16. 08:09:13

Kedves György!

Furcsa, hogy lassan már azon lepődünk meg, ha kedvesek velünk, és könnyen intézik az ügyeket. Smile. Fordítva kellene lennie!

Szeretettel olvastalak: Rose

Kata

Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Holnap Magazin cookie-kat/sütiket használ, mint a legtöbb weboldal. Tovobbi információk a sütik kezeléséről..
Kattints a Megértettem gombra az elfogadáshoz és az információ sáv bezárásához. Amennyiben nem teszel semmit, automatikusan úgy tetekintjük, hogy elfogadod a sütik kezelését.