Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó

Regisztráció Elfelejtett jelszó

Kiemelt támogatók
Üzenőfal
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezned.

2019.06.17. 10:00
Kedves Jzsi Éppen most értem el egy teljesen üres fiókot felhasználónév: goromba, jelszó: terbete12 Semmi egyebet nem csinálok, míg te nem szólsz... Bővebben

2019.06.17. 09:47
Szép napot mindenkinek. Smile

2019.06.16. 23:29
Jó éjszakát mindenkinek. Smile

2019.06.16. 23:29
Az ÚJ Tollforgató cím: Bakancslistás történet. Ezzel a címmel, vagy tartalommal várjuk prózai írásaitokat.

2019.06.16. 18:37
Ma van az APÁK NAPJA! Boldog Apák Napját mindenkinek! Smile

2019.06.16. 17:11
Kellemes, enyhet adó estét kivánok. Éva

2019.06.16. 15:48
Szép napot. Heart

2019.06.16. 15:37
Drága Katinka! Gratulálok a pályázati nyereményedhez! Szeretettel....Bab
u Rose Rose Rose

2019.06.16. 15:26
Szép délutáni pihenést kívánok szeretettel! Heart

2019.06.16. 12:05
Kedves Józsi! Megkaptam az ajándék Holnap Magazin legfrissebb számát és a 2009-es Holnap Antológiát! Kösztönöm szépen!

Archívum
Felhasználók
» Legújabb tag: LevaiAnna
» Online vendégek: 3
» Online tagok: 1
adameczlaszlo
Auerbachné Tóth Katalin: Ügyfélszolgálat - 13. Éljenek a celebek! Csak ne telefonáljanak.
Bizony, nem csak az egyszeri embereknek van telefonjuk, hanem az úgynevezett celebeknek is. Most ne firtassuk, hogy ki az igazi híresség Magyarországon, és ki az, aki annak akar látszani, és ezért mindent elkövet, hogy feltűnést keltsen. Mindenesetre telefonálni ők is szoktak, és - minő meglepő - nekik is adódnak problémáik a telefonnal, a számlaértelmezéssel, a telefoncserével, stb.

Aki persze olyan volumenű ügyfél, az a kiemelt ügyfélszolgálathoz tartozott, de a kisvállalati és VIP ügyfélszolgálathoz (ez így egyben volt a mi csoportunk) is szép számmal tartoztak ilyen celebek.

Volt olyan, akivel szerettünk beszélgetni, és egy-egy elhúzódó ügy kapcsán kifejezetten akartuk visszahívni, hogy egyeztessünk, mert olyan jó humorral rendelkezett és olyan közvetlen ember volt az illető. Híres zenész, de a külseje alapján (ami alapján ugye nem illik ítélni) én először tartottam tőle, hogy milyen sznob lesz. Hát, a zenéje sokkal keményebb, mint ő maga. (Nem, nem fogom néven nevezni egyiküket sem, akikről írok.) Nem volt egyszerű eset a férfi, mert sok olyan módosítást akart, ami elég nehezen volt megvalósítható, de tisztában volt vele, hogy különleges dolgokat kér, és ezért maximálisan kompromisszum-készen állt a kérdésekhez. Vele élmény volt beszélgetni, még ha nem jókor hívtuk is. "Kiscsillag, most nem alkalmas, hívjál vissza valamikor délután jó?" - kérdezte. Nem belevakkantotta, hogy "most nem jó!" (az ilyen egyébként mi a búval bélelt kiscipőért veszi egyáltalán fel?!), hanem még akkor is ránk szánta azt a 15 másodpercet, hogy emberi hangon beszéljen velünk. Imádtuk érte, ezért versenyeztünk, hogy ki hívja vissza.

Aztán volt a másik véglet, aki egyslágeres előadóként (na jó, én legalábbis csak egy dalát ismerem, ami igazán híres lett, aztán állandóan azt tolja) is olyan magas lovon ült, hogy a 15 emeletes panelházak is csak kerti törpék lehetnének mellette. Ő az a tipikus bunkó "elszálltam magamtól, mert milyen király vagyok" celeb volt, és e szerint is viselkedett. Őt humorérzék nélkül nem is lehetett elviselni. Persze az ilyenek kezelésére mindenkinek meg volt a maga taktikája. Én azt választottam, hogy csak azért is mézesmázosan kedves voltam vele, még ha a gyomrom fordult is fel közben tőle. Persze, hogy ez neki mit jelentett, az nem tudhatom. Mindig ugyanolyan bunkó volt velem, tehát használni semmiképpen nem használt a hozzáállásom, de az is lehet, hogy ha én is hasonlóan bunkó vagyok vele, az sem változtatott volna az ő hozzáállásán egy jottányit sem... Pedig az ő problémája merőben más volt, és sokkal inkább elvi, mint az előbb említett kedves zenész úrnak. Bunkóci úr legnagyobb gondja és minden problémája forrása ugyanis az volt, hogy miért nem tartozhat a kiemelt ügyfélszolgálathoz, miért "csak" a VIP ügyfélszolgálatot hívhatja?! Szerintem sokan örültek volna ennek.

Miért is? Mert a rendszer tudta, hogy melyik ügyfél tartozik a kiemelt ügyfélszolgálathoz, ő az általános ügyfélszolgálat telefonszámát nem is tudta felhívni, mert a rendszer egyből átirányította a kiemeltesekhez. Aki viszont az általános ügyfélszolgálathoz tartozott, az csak a mi számunkat tudta hívni. Viszont a kisvállalati és VIP ügyfelek számait is ismerte a rendszer, és azokat hozzánk dobta be. De csak őket, a sima, mezei ügyfelek nem jöttek hozzánk. Így bizony sokszor előfordult, hogy míg alapesetben várakozók voltak az ügyfélszolgálaton, a kisvállalati vagy celeb ügyfél bizony mégis egyből kezelőhöz került. De ez persze egyik fél felé sem volt publikus, hogy "hé, neked várnod kell, de más, elsőbbséget élvező ügyfél várakozás nélkül bejut", vagy hogy "hé, öreg, örülj má', hogy nem kell még 5-10-20 percet várnod mielőtt felvesszük a telefont neked"...

Így bizony sokszor meg kellett küzdenünk a saját fontosságukat eltúlzó ügyfelekkel. És valódi felüdülésnek számított, ha be kellett kicsit segítenünk a sima hívásokba az ügyfélszolgálaton. Mert ugye az ember mindig azzal nem teljesen elégedett, amije van...
4204
pathfinder - 2018. május 19. 19:58:26

Kedves Kata!

Így van, sokaknak alap nélkül lesz nagy az arcuk, hogy így fogalmazzak, csak nem tudom mire fel. De talán nélkülük unalmasabb lenne a világ Wink Humor nélkül elviselhetetlenek ugyanis.

Szeretettel:
Kata Heart

4204
pathfinder - 2018. május 19. 19:53:06

Kedbes Rita!

Így van, ez most az én emlékeimről szól és nem a benne említett híres vagy kevésbé híres emberekről.

Szeretettel:
Kata Heart

5772
Kata1984 - 2018. május 18. 20:49:47

Kedves Kata!

Valami megérzésem támadt, hogy melyik zenészről írtál. Smile. ( Ja, nem a celebesre értem).
Sokan elszállnak maguktól, aztán emberileg meg nullák. És ők is meghalnak egyszer, de legyen nagy az arcuk! Smile

Szeretettel olvastalak: Rose

Kata

4204
pathfinder - 2018. május 18. 13:32:38

Kedves Rita!

Köszönöm, hogy kitartóan olvasod! Smile Már nincs sok rész, mert nem könyvet írok (bár egyszer talán az lesz belőle, ha lesz rá időm!), de igyekszem élvezetesen megírni. Az viszont elég komoly fejtörést okoz, hogy senkit és semmilyen programot ne nevezzek a rendes nevén, mert nem tudom, mennyire lenne etikus. Így inkább mindenhol módosítom a neveket. De a lényeg megvan, valószínűleg a volt kollégáknak a pontos nevek nélkül is pontosan felismernék a programokat és egymást Smile

Köszönöm, hogy olvasol!
Szeretettel:
Kata Heart

Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Holnap Magazin cookie-kat/sütiket használ, mint a legtöbb weboldal. Tovobbi információk a sütik kezeléséről..
Kattints a Megértettem gombra az elfogadáshoz és az információ sáv bezárásához. Amennyiben nem teszel semmit, automatikusan úgy tetekintjük, hogy elfogadod a sütik kezelését.