Kedves Látogatók! A napokban észlelt lassulás javítása érdekében fejlesztésekbe kezdtük. Bízunk benne, hogy rövid idő alatt sikerül befejezni és visszatér a megszokott működés. Kérjük türelmeteket az átmeneti időszakra. Köszönjük!

Gant Elizabet: Nyaralunk: Első történet (2018. június)
Közösen indultunk nyaralni a barátokkal az előző évben. Letáboroztunk Keszthelyen és a nap nagy részében élveztük, ahogy süt a nap és barnulunk vagy, hogy megmártózhatunk a Balatonban. Imádtuk a strandon a lángost, a sült keszeget és természetesen ki nem hagytuk volna a fagylaltot sem. Ami érdekes volt, hogy feltűnt minden nap egy árus, egy öreg néni. Karjában hatalmas kosarat tartott és kínálta portékáját, a frissen szedett meggyet. Először figyelemre sem méltattuk, majd feltűnt, milyen szegényes az öltözéke és húzza maga után a jobb lábát. Mit tesz ilyenkor egy fiatal, életerős baráti társaság? Hát elkezdi gúnyolni az idős hölgyet. Legalábbis mi ezt tettük. A néni vagy nem hallotta, mit beszélünk vagy ügyet sem vetett ránk, de minden nap megjelent és nyugodtan végighaladt a pihenő emberek között, kínálva eladásra a meggyet.
Nyaralásunk utolsó előtti napján úgy döntöttünk, hogy biciklivel kirándulni megyünk. A kerékpáron haladva élveztük a sebességet, a gyönyörű kilátást, a friss illatokat. Visszafele már éppen elértük Keszthely határát, mikor először nagy cseppekben esni kezdett az eső, majd nagy, diónyi méretű jégdarabok hullottak az égből. Amint megláttuk az első házat, megálltunk és becsöngettünk. Csak szerettük volna meghúzni magunkat. Az elhagyatott kis házban nagy meglepetésünkre az az idős hölgy nyitott ajtót, aki a parton kínálta eladásra a gyümölcsöt. Földbe gyökerezett a lábunk, de ő csak mosolygott és beinvitált minket. Egyből adott nekünk törülközőket és egy öreg hajszárítót is. Olyan finom kávét, amit tőle kaptam, azt hiszem, azelőtt még sohasem ittam. Nagyon jólestek kedves szavai is. Mikor abbamaradt a vihar, a hátsó ajtóhoz hívott minket.
- Láttatok már ilyet? - azzal szélesre tárta a kaput és szemünk elé tárult a végtelen meggyfaültetvények sora. - Egyetek róla annyit, amennyit csak szeretnétek - biztatott minket.
Félve léptünk ki a kertbe. Majd megízleltük az első szemet. Nagy volt és édesen savanykás, nemes meggy. Aznap degeszre ettük magunkat a finom gyümölcsből. Hálásan megköszöntük a hölgy kedvességét, majd indultunk vissza a szállásunkra.
Legnagyobb megdöbbenésünkre másnap nem találkoztunk a strandon az idős nénivel, hiába kerestük. Viszont a mi nyaralásunk véget ért. Egy leckét kaptunk az élettől. Azután már nem gúnyoltuk azokat, akik másképp néztek ki, mint ahogy mi elvártuk volna. A könnyed nyaralás örökre megváltoztatott bennünket.
Gant Elizabet - 2018. július 03. 11:31:34

Kedves Róza,
Hálásan köszönöm a hozzászólásodat. Örülök, hogy tetszett a történet!
Szeretetemet küldöm,
Elizabet Heart

Gant Elizabet - 2018. július 03. 11:30:24

Kedves Kata,
Köszönöm a látogatásodat és azt, hogy megérintett az írásom és ezt megosztottad velem. Legyen csodás napod!
Elizabet Rose

Gant Elizabet - 2018. július 03. 11:28:57

Kedves Endre,
Köszönöm a látogatásodat!
Elizabet Smile

Gant Elizabet - 2018. július 03. 11:28:15

Kedves Rita,
Hálásan köszönöm az elismerő szavakat.
Elizabet Rose

2135
mami - 2018. június 22. 08:41:46

Egy könnyed, pihentető nyaralás, tanúságokkal... Nagyon is tetszett a tartalom.

Gratulálok, kedves Tollforgató!

Jártó Róza /mami/

4204
pathfinder - 2018. június 04. 13:45:15

Kedves Tollforgató!

Tetszett a történeted, amely biztos, hogy sok tanulsággal szolgált a szereplői részére. De talán ezért él még az ember, mert vannak ilyen öreg nénikének álcázott tiszta lelkek, akik nem a kapott rosszat akarják visszaadni, hanem a jót osztják.

Szeretettel gratulálok:
Kata

547
Frady Endre - 2018. június 04. 12:49:16

Éljenek a jószívű, nem bosszúálló meggyes nénik! Smile

Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.